Született szállodások

Annyi érdekes dolog történik minden nap egy szállodában... hát még négyben! Mostantól megpróbáljuk a legjobb sztorikat - a múltból és jelenből - összeszedni, hiszen az élet a legjobb regényíró...

Hirdetés

Utolsó kommentek

Csere-bere, de fogadom! :-)

2010.05.27. 16:21 - Viola - Danubius Health Spa Resort Hévíz

Címkék: blog tévedés hévíz vicces történetek danubius hotel wellness szálloda welcome drink vicces sztori szálloda csere szállodai sztorik


Megosztás: 
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add az RSS olvasódhoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add a Startlaphoz

Kedves Olvasók,

múltkor úgy terveztem, hogy a következő bejegyzésem Atlasz bácsi legközelebbi látogatásáról fog szólni, de egy vígjátékba illő esemény közbeszólt. Azért ne aggódjanak, kedvenc öregurunkról is lesz még szó ;), most azonban egy kedves fiatal párról szeretnék beszámolni, akik péntek délelőtt érkeztek meg a szállodánkba egy kényeztetésben gazdag pünkösdi hétvégére (élőzenés táncestek, esti fürdőzés, gasztronómiai élvezetek, amelyekben nagy szerepet kapott a májusi favorit gyümölcs, az eper). Ezzel még nem is lett volna semmi gond, de volt néhány körülmény, amikre sem ők, sem mi nem számítottunk…

A fiatalok tehát megérkeztek, behozták a csomagjaikat, a recepciónál egyeztettek, majd el is foglalták a szobájukat és rögtön elmentek lazítani egy kicsit a fürdőbe. Órákkal később jelentek meg legközelebb a recepción, ekkor azonban már jóval feszültebbnek tűntek… Persze, mint kiderült, nem a wellness-élvezetekben gazdag délelőtt tette őket ilyenné, hanem egy sms, amit még órákkal ezelőtt kaptak a barátaiktól, akiket ugyanide vártak.

“15 perc és ott vagyunk!” - így szólt az üzenet, amit nem tudtak mire vélni, hiszen a baráti házaspár azóta sem volt sehol... A recepciós kolléga utánanézett és ekkor jött csak az igazi meglepetés: nemcsakhogy az 511-es melletti szobát nem foglalták le (a barátok ugyanis abban egyeztek meg, hogy egymás melletti szobában fognak lakni), de egyáltalán nem is volt szobafoglalásuk! Ekkor már engem is lehívtak a kollégák, hogy segítsek megoldani az ügyet. A fiatal hölgy éppen ekkor kezdett telefonálásba és láthatóan megkönnyebbült, mikor barátnője jelentkezett a vonal másik végén, aki biztosította, hogy Hévízen vannak. Igen, a Danubius szállodában. Igen, az 512-es szobában. Igen, a megbeszéltek szerint… Nincs tévedés…

“Na jó, akkor gyertek le, találkozunk a recepciónál!” – szólt a telefonba immár nevetve vendégünk. Kb. öt percet várhattunk, mire újra megszólalt a mobilja. Döbbenten nézett maga elé, majd letette és így szólt: “Ez egyre abszurdabb, azt mondja, hogy itt áll a recepció előtt, de én nem vagyok sehol. Pedig én tényleg itt vagyok! :D”

Ekkor hasított belém a felismerés, hogy nem a tükör görbe... Az AQUA! Nem ebben a Danubius házban vannak, hanem a szomszédban! Aggódva kérteztem meg: “Ugye nem tudták, hogy Hévízen két Danubius szálloda van…?”

Érezni lehetett a levegőben az őszinte megdöbbenést...

A telefon után nyúltam, és hívtam is Kinga kolléganőmet, aki megerősítette a gyanúmat, hogy az Aqua szállóba, az 512-esbe bizony már megérkeztek vendégeink barátai. Tudtam, hogy ezen a hétvégén majdnem 100%-os a foglaltság, de azért megkérdeztem, van-e még szabad szobájuk. Egyetlenegy volt. Igaz, nem az 511-es és nem az 513-as, de legalább ugyanabban a szállodában :D

Ezek után a lehető leggyorsabban lebonyolítottuk a szálloda-cserét és mindenki legnagyobb megelégedésére egymásra talált a baráti társaság, még egy welcome drinket is kaptak mind a négyen az uzsonna mellé, a nagy kaland végén.

A bejegyzés trackback címe:

https://szuletettszallodasok.blog.hu/api/trackback/id/tr1002035818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kervez 2010.05.27. 21:24:19

Ki a bánatot érdekel ez a bárgyú sztori? sajnálom azt a percet, amit rászántam!!!

Erla 2010.05.27. 22:58:47

A keresett szó AQUA ...

hiragana 2010.05.27. 23:49:14

helló, gratula az ötlethez, beleolvasgattam a sztorikba amit írtok. Én kommunikációt tanulok, meg gyakornokoskodom is már egy nagy cégnél és szerintem az ilyen próbálkozásoké a jövő. Én is javasoltam már ilyeneket, de még süket fülekre talált egyenlőre pedig tök jó lenne nyomni ezeket az eszközöket, nemcsak folyton a sok gagyi tévéreklámot... Látom vannak néhányan akiknek savanyú a szőlő de rá se rántsatok, jó a blog! Hajrá!

charlie-firpo 2010.05.28. 00:05:07

Ez velünk is megtörtént Egyiptomban de azt az utazási iroda szúrta el. Csak ott a két szálloda közt volt vagy 70 km! Ott is a szállodások oldották meg végül, sőt még egy ingyen dzsippezést is kaptunk, pedig ott sem az ő hibájuk volt! :) Nálam itt kezdődik a vendégszeretet.

Józsa 2010.05.28. 08:14:13

@hiragana: Kommunikációs házi feladat: nézz utána, hogy mi a különbség az egyelőre és az egyenlőre szó között!

Erla 2010.05.28. 16:02:07

Jééééé !!!!! Találtam 1 SZOT

Malvinka79 2010.05.28. 18:54:14

Gratulálok! És megkérdezhetem mit nyertél?


süti beállítások módosítása