Született szállodások

Annyi érdekes dolog történik minden nap egy szállodában... hát még négyben! Mostantól megpróbáljuk a legjobb sztorikat - a múltból és jelenből - összeszedni, hiszen az élet a legjobb regényíró...

Hirdetés

Utolsó kommentek

Szeretem, mint a sót... - Sóbarlang Sárváron

2010.05.17. 16:17 - Heni - Danubius Health Spa Resort Sárvár

Címkék: allergia gyógymód sárvár légzés vicces történetek sóbarlang sóterápia danubius hotel wellness szálloda só cseppkőbarlang légút tisztítás szállodai sztorik


Megosztás: 
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add az RSS olvasódhoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add a Startlaphoz

Kedves Olvasók,

én is bemutatkozom, Henriett vagyok a sárvári Danubius Health Spa Resortból, rendszerint az első naptól mindenkinek csak Heni. Kozmetikusként, masszőrként és testkultúra tanácsadóként dolgozom. Szerencsés vagyok, hiszen maximálisan megtaláltam a helyem itt Sárváron. Egyrészt nagyon élvezem a munkám, másrészt ez a hely tényleg a béke szigete – mindenkinek melegen ajánlom, aki ki szeretne szakadni a nagyvárosi forgatagból, és szeretne gondtalanul elmerülni a wellness, vagy ahogy újabban hívjuk, „selfness” örömeiben…

Olvastam a többi lány bejegyzéseit és jót vidultam a sztorikon… én magam nem vagyok az a nagy történetmesélő, de Anett kérésére szívesen írok Önöknek egy-két jó tanácsot, érdekességet, melyet nemcsak szállodánkban, de a mindennapokban is használhatnak. A következő talán kevésbé hétköznapi, egy kicsit „ez itt a reklám helye”-jellegű, de mindenkit izgalomban tart itt a szállodában (legyen vendég vagy kolléga). Ez nem más, mint a szállodánk sóbarlagja!

Én már sok-sok évvel ezelőtt megismerkedtem a „sóterápiával”, ami egy évezredek óta létező, csak éppen méltánytalanul feledésbe merült gyógymód. Hány tavaszt végigszenvedtem az allergia legbrutálisabb tüneteivel küszködve, amíg tanulmányaimnak köszönhetően bele nem botlottam ebbe a fantasztikus találmányba! Higgyjék el, hogy már elfelejtették, vagy még meg sem tapasztalták, milyen tiszta, egészséges levegőt belélegezni. Benzinbűz, elektroszmog és dohányfüst, mindannyiunk tüdejét ezek a “piszkok” terhelik nap mint nap. A só-cseppkőbarlangban ellenben különlegesen tiszta mikroklíma uralkodik, mely a szervezet számára fontos kémiai elemeket tartalmaz. Már néhány levegővétel a hűvös, 20-22 oC-os levegőből valóságos felüdülés a tüdőnek, még akkoris, ha amúgy teljesen egészséges (bár ez azért valljuk be, ritka a mi, 21. századi körülményeink között).

A sóterápia garantálja a természetes légút-tisztítást, csökkenti az allergiától szenvedők tüneteit, gyulladáscsökkentő és görcsoldó, fertőtlenítő hatással bír, sőt, számos bőrbetegség (pikkelysömör, ekcéma) kezelésére is alkalmas, mindemellett erősíti az immunrendszert.

Mi már régóta vártuk, hogy végre elkészüljön a mi, saját, külön bejáratú, sárvári sóbarlangunk. A mesteremberek titokzatos arccal jártak-keltek a kis szoba körül, ahová csak ők mehettek be, még nekünk is megtiltották :).

Mostanáig csak találgathattunk, miként lesz belőle varázsütésre só-cseppkőbarlang, de az eredmény minden várakozást felülmúlt! Varázslatos élmény megpihenni itt egy rövid időre, lefeküdni a só-fövenyen elhelyezett ágyakra, beszívni a tiszta, száraz levegőt…

Most jut eszembe, hogy mégis tudok egy nagyon jó sztorit ami épp a napokban történt meg, ígérem, legközelebb leírom!

Addig is, jöjjenek el hozzánk és lélegezzenek mélyeket a só misztikus barlangjában!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuletettszallodasok.blog.hu/api/trackback/id/tr882010456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lola6 2010.05.19. 12:54:56

Kedves Heni! örömmel olvastam a sóbarlangról, viszont az merült fel bennem, hogy ez nem akkor hatásos ha rendszeresen jár az ember? vagy már egy pár napos nyaralás is segít? allerigától szenvedő párom miatt kérdezem, illetve van még egyéb dolog amivel tudtok segíteni a szállodában, vmi egyéb terápia? láttam vannak orvosaitok is...

no.body 2010.05.21. 20:25:56

olyan bénák ezek a pr-cikkentyűk... egy hirdetés sokkal szebb és őszintébb lenne

Heni - Danubius Health Spa Resort Sárvár 2010.05.25. 13:59:37

Kedves Lola,

A sóterápia valóban akkor a leghatásosabb, ha többször is részt vesz rajta valaki, hiszen a barlangi speciális mikroklíma elsősorban ismételten alkalmazott kúrák (5-15 kezelés) formájában fejti ki a hatását. A sóbarlang levegője mentes a légutakat irritáló portól és egyéb allergénektől, aminek a környezeti ártalmak (elektroszmog, dohányfüst, klímaberendezések) elleni védekezésben
komoly szerepe van. Légúti allergiák esetében főleg a védekezőrendszer erősítésének van szerepe, ezért ilyen panaszok esetén az a leghatásosabb, ha ezek szezonális megjelenését megelőzően történik meg a kúra.
Az esztétikusan kialakított sóbarlang jótékony hatása zenei és
fényelemekkel fokozható, igy az idegrendszer is pihen, oldódik a stresszes állapot.
Én mindenképpen ajánlom, hogy próbálja ki a párod a kezelést, akkoris, ha csak párszor tud rajta résztvenni. :) Szállodánkban természetesen orvossal is konzultálhattok a kérdésről!
Üdv: Heni

lola6 2010.06.08. 14:54:07

@no.body: lehet, hogy egy pr cikkentyűvel indul, de nem ez a lényeg...a lényeg, hogy mi, akiket érdekel egy adott téma elkezdjünk beszélgetni egymással, én legalábbis örültem a nekem küldött infoknak, azt javaslom, ha nem érdekel ne olvasd, a hirdetésekről pedig annyit, hogy csillagot leigérik neked a földre szuper fotókkal és számokkal, de semmi közük néha a megélt élményekhez, márpedig én ezekre vagyok kíváncsi a többi vendégtől, akik már jártak itt!

kóristalány 2011.11.23. 13:40:51

Hogy ne kelljen rendszeresen eljárni egy sóbarlangba, létezik egy új sóterápiás termék, a 'Parajd' sópárologtató.
A készülék 26%-os parajdi sóoldaton porlasztja át a szoba levegőjét. Ezáltal a levegő megtelik sóionokkal és ásványi anyagokkal, amelyek belélegezve eljutnak a hörgőkig és végig fertőtlenítik a légutakat. Szinte minden baktériumot és gombát elpusztít, és a vírusos tüneteket is enyhíti. Ezen kívül a szálló port is megköti. Mindenkinek ajánlom, mert ennél kényelmesebb otthoni gyógymód nem létezik. Felső légúti megbetegedésekre, asztmás, allergiás tünetekre kiváló.


süti beállítások módosítása